مدیریت امور پردیس های استان گیلان

به مناسبت روز بزرگداشت شهدا درپردیس شهید بنت الهدی صدر گیلان برگزار گردید

مراسم روز بزرگداشت شهدا و تجلیل از خانواده معزز شهدا و ایثارگران مجموعه دانشگاه فرهنگیان گیلان

مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت، کسی نمی فهمد و حقیقت را چشمی غیر از دل، نمی تواند دید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان گیلان:مراسم روزبزرگداشت شهدا با حضور ابراهیم صفری سرپرست مدیریت امور پردیس های گیلان ،حجت السلام ولمسلمین احمد عاملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، صونیا زارع سرپرست پردیس بنت الهدی صدر و جمعی از کارکنان  برگزار گردید.

درابتدا صفری ضمن تبریک ایام عنوان کرد: شهدا، رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت را بر دوش ما باقی گذاشته اند. شهادت، مرز زمین و آسمان است و شهدا، مرزبانان همواره بیدار.

وی ادامه داد: مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت، کسی نمی فهمد و حقیقت را چشمی غیر از دل، نمی تواند دید. آن که رتبه و جایگاه شهید را فهمید، پویایی را سرلوحه هستی خویش قرارداد و آن که از شهید، جز لقب و نامی نمی داند، تنها دل را به سکونت در کوچه ای آرام که به نام شهیدی آذین شده، خوش می دارد؛ اما فریاد ممتد شهید در ثانیه ثانیه زمان جاری است؛

صفری با بیان اینکه،چه می شود که خون حامل زلال ترین پیام ها در تاریخ می ماند؟ بی تردید، پاسخ را باید در این حقیقت جست که شهدا، تفسیر مجسم باران، بر شوره زار غفلت زمین اند و راز جاری ماندن شهدا، چیزی جز جوشیدن از چشمه ای به نام عشق نیست. شهادت، کلاس همیشه دایر حرکت است که تمامی انسان ها را در هر برهه زمان، در خویش ثبت نام می کند و شهدا، محصلان برگزیده این مدرسه اند..

در پایان مراسم نیز از خانواده معزز شهدا ، جانبازان وایثارگران شاغل در مجموعه دانشگاه فرهنگیان گیلان تقدیر بعمل آمد.


نظرات کاربران